Klacht: Valse voorstelling van zaken.

op 31 oktober 2016 over Pensioenfonds PME in de categorie Verzekering

Na diverse tegenstrijdige informatie, verzochten wij het pme om een definitieve berekening te maken van ons pensioen. Mijn man is met prepensioen en wilde weten waar hij aan toe was op zijn 65e. Dit ivm latere AOW. We hebben in de loop der jaren constant verschillende berekeningen ontvangen die onderling veel verschilden. Om te weten waar we aan toe waren hebben we een definitieve berekening opgevraagd. Deze hebben we in januari dit jaar ontvangen. Na controle de telefonisch contact is ons verteld dat dit de definitieve berekening was. Tot onze stomme verbazing bleek de 1e uitkering na mijn 65e nog geen 50% van dit toegezegde bedrag te zijn. Wij hebben geen reserves. Een bedrag van 1900,- euro per maand is teruggedraaid , zonder enige informatie vooraf, naar 933,- euro per maand. Wij hebben 1200,- euro vaste lasten en behalve een excuus dat ze verkeerde informatie doorgegeven hebben is er geen compensatie o.i.d. Wij zitten dus met een gigantisch probleem. Mijn man heeft meet dan 40 jaar gewerkt bij hetzelfde bedrijf en zijn hele leven pensioen betaald. We hebben toch op zijn minst recht op een eerlijke voorstelling van zaken en 9 maanden compensatie tot aan AOW. ?

Wanneer ze hun fouten erkennen en toegeven dat wij op deze manier niet hebben kunnen anticiperen op dit gegeven. We willen op zijn minst gecompenseerd worden voor het verschil.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pensioenfonds PME over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pensioenfonds PME in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pensioenfonds PME een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pensioenfonds PME

Heeft op 08 november 2016 om 10:47 geantwoord