Klacht: behandeling door Service desk, de hr Kam.

op 23 augustus 2018 over Pensioenfonds PME in de categorie Verzekering

Ref: Kenmerk 154 8271
Betr: aanvraag waardeoverdracht opgave opgebouwde waarde in mijn pensioen aan STIPP.

Mevr. Drent,

Op het moment dat ik deze email schrijf ben ik heel boos. Zojuist ben ik door uw collega, de heer Kam (zijn voorletter wil hij niet noemen) van de Service desk het bos in gestuurd.
Hij heeft overleg gehad met een collega van u (afd. Waardeoverdracht) n.a.v. mijn vraag of de toegezegde gegevens naar STIPP zijn gestuurd. Hij heeft als antwoord gekregen dat er nooit een aanvraag tot waardeoverdracht is geweest. Ik heb hem gezegd dat dat onjuist is, want ik heb op 6 augustus een vraag van PME (met uw naam eronder) gekregen of ik wil kiezen voor waardeoverdracht of voor aanvraag pensioen. Hr. Kam weigert nogmaals contact met de afd. waardeoverdracht op te nemen, en dat maakt mij zo boos. Hij zegt sorry, maar doet niets, dus is het een loze kreet!

Op 6 aug heb ik n.a.v. uw vraag aan mij, contact gehad met jullie Service desk via Ravi Ramsundersingh en hem mijn situatie uitgelegd en waarom ik een aanvraag tot waardeoverdracht doe.
Na ruggespraak met de afd. waardeoverdracht geeft hij mij het volgende antwoord:
Met maximaal 2 weken informeren wij STIPP over uw opgebouwde waarde. Dus op 20 augustus zal dat bij jullie verwerkt zijn.
Ter controle doe ik vandaag navraag en dan komt er zo’n schijtantwoord.

Mijn verzoek aan u is om eea binnen een week af te werken en mij daarover te informeren.
Mocht het zo zijn dat bij jullie de aanvraag van STIPP is weggegooid dan wil ik dat ook graag snel weten.

Rien van Berkel,
06 1449 5866

Ik ben tevreden als binnen een week de aanvraag van STIPP tav het ontvangen van mijn opgebouwde waarde wordt beantwoord.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pensioenfonds PME over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pensioenfonds PME in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pensioenfonds PME een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pensioenfonds PME

Heeft op 10 september 2018 om 12:38 geantwoord