Klacht: Rolstoelassistentie

Noenes op 30 juli 2018 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw en ik hebben meerdere malen met Pegasus airlines gevlogen. Nog nooit hebben wij problemen gehad met de aanvraag voor rolstoelassistentie voor mijn vrouw. Wij hebben nu geboekt voor 9 Okt. 2018 van A’dam naar Antalya. De aanvraag voor rolstoelassistentie is deze keer ons niet gelukt. Ik heb het call centrum gebeld 0202626924. Aangezien wij beiden de 70 jaar ruim zijn gepasseerd, zijn wij geen buitenlandse taal machtig. Ik hoop dat U langs deze weg alsnog mijn vrouw een bewijs voor rolstoelassistentie per e-mail kunt verlenen. Zoals ongetwijfeld in uw administratie te vinden is, heeft mijn vrouw een ernstige vorm van astma met een persisterende obstructie in de luchtpijp. Daardoor kan mijn vrouw nagenoeg niet lopen. De gegevens van mijn vrouw zijn: Maria Kokx, geboren 05-01-1948, wonende in Haaren, Broeksteeg 64. P.s. Het vluchtnummer is : PC 5266.
Bij voorbaat onze hartelijke dank.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het bewijs van goedkeuring in ons bezig is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door