Klacht: Grootste oplichterij

harungunduz op 08 augustus 2018 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben 6 augustus router ticket geboekt naar istanbul dat was open datum dus ik kan elke moment veranderen maar ja heb ik per ongeluk heen reis geannuleerd toen heb ik gebeeld naar klant services toen moest ik extra 17 euro betalen is goed heb ik meteen gedaan u krijg ticket op u e mail prima . ja hoor geen ticket weer bellen 74 euro betalen waroom omdat over datum nooit van gehoord weer betalen ja hoor weer geen ticket ik wacht nog steeds ik moet 27 augustus naar turkije maar geen ticket ik ben gewoon opgelicht
waarom dat zo bedrijven kans krijg in nederland waarom ik hoop het kan aan ons helpen ik kan niet slapen echt zo erg k gevoel heb ik

Gewenste Oplossing:

niet tevreden 598995908

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door