Klacht: Pech hele leven weg!

op 29 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb mijn telefoon een back up laten maken de mensen hebben mij netjes aangeboden lief en aardig om een backup te maken van mijn half kapotte telefoon. Ik kreeg een nieuwe toetsel van apple, het enige probleem was mijn bestanden. Media markt bood zijn service aan om AL mijn bestanden op hun harde schijf te bewaren voor 3 maanden voor €14,75 en daar heb ik ook bewijs van. Dan kom ik terug om het te halen met een nieuwe telefoon en al, en krijg ik te horen dat ik pech had. En ik had school documenten en reis verslagen enalles erop. Bijna 64 gb. En nu ben ik alles kwijt en krijg ik te horen dat ik pech heb door jullie service. Zonder pardon alles gewist. Nu zit ik ermee en heb ik de problemen en het zit me dwars hoe dan ook wil ik de gegevens terug. Er zijn berschillende derden zoals advocaten en bedrijven die me ermee willen helpen. Dit kan ik absoluut niet laten gaan of accepteren. Ik heb heel veel gevolgen hierdoor. Juridische stappen zullen volgen bij geen medewerking.

Ik eis een restore. Dit vermelden ze zelf al maar ze zeiden er ook bij dat het teveel moeite wn tijd zal kosten tegenover of het wel waar is.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hebamoharam
x