Klacht: Jacky luxury stelt teleur!!

op 11 oktober 2013 over PDM Fashion in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb vorig jaar een winterboots van Jacky luxury gekocht bij Kersting schoenen.Na enkele dagen was het naamplaatje aan de achterkant eraf weer erop gezet en zo ging het een week lang door tot bij een van mij pogingen 1 van de plaatjes stuk ging. Weer naar de winkel gebracht waar ik ze had gekocht, een week gewacht op nieuwe naamplaatjes van de fabrikant, schoenen opgehaald, blij dacht ik. Nou niet want ook de nieuwe plaatjes vielen af. naar schoenmaker geweest plaatjes laten vastplakken, 3 maanden genoten en het probleem begon weer van voor af aan. Nu heb ik geen plaatjes meer op me boots, zijn me zolen al helemaal stuk binnen een jaar terwijl ik me schoenen niet zo vaak aan heb gehad. Volgens de Kerstingschoenen hebben meerder klanten geklaagd over dit probleem en deze specifieke schoen. Dus naamplaatjes/labels stuk, zolenstuk en naden los.. dit is toch verschrikkelijk.. IK BEN ZEER TELEURGESTELD IN DIT MERK!!

Dat ik de schoenen op kan sturen naar Jacky Luxury en dat ze zelf kunnen zien wat ze me hebben verkocht. Controleer de schoenen alvorens je ze te koop zet. Ik ben tevreden als er nieuwe zolen op me schoenen komen, de naden steviger worden vastgezet en als de naamplaatjes goed en stevig worden bevestigd.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PDM Fashion over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door suridan