Mijn Klacht:
Beste,op 13-4 2018 heb ik 4 pastasalade gekocht. Dit meestal voor de volgende ochtend en dezelfde dag nog.. nu was ik thuis sabonds en dacht ik de pasta te gaan eten.. Pasta was over datum.. 12-4-2018 erg jammer. Dit is al de derde keer dat ik iets koop bij de albertheijn en het of over datum is of beschimmeld. Erg jammer.
Gewenste Oplossing:
gratis nieuwe pastasalades of een andere tegemoetkoming.

