Klacht: Passeren kan niet doorgaan door te laat contact met de notaris

op 27 februari 2017 over Rabobank in de categorie Banken

De Rabobank adverteert met hypotheek binnen 1 week. Dit kunnen ze wel waarmaken. 1 dag voor het passeren verteld de Rabobank mij dat het niet door kan gaan omdat de notaris de aflosnota te laat heeft opgevraagd bij de Rabobank. Nu blijkt dat de Rabobank dus een hypotheek binnen 1 week kan regelen maar dat het afgeven van een aflosnota 12 werkdagen in beslag neemt. De Rabobank heeft 5 werkdagen voor de passeerdatum contact gehad met de notaris. Hypotheek binnen 1 week is dus in de praktijk onmogelijk. Best lastig als je je huurhuis opzegt omdat “alles goed komt” nu dus 1 week zonder dak boven mijn hoofd en een notaris die de uitdrukking extra rekeningen noemt in een emailbericht. Financiële instelling ten top dus.

Alle bijkomende kosten van de hypotheek, notaris en noodvoorzieningen voor een woning en opslaan van inboedel vergoedt worden en dat er in de toekomst duidelijk verteld wordt wat de haken en ogen of addertjes zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alexkoppelaar