Klacht: Pas werk niet overboeking ook niet

op 09 maart 2017 over Asn bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben sinds een paar weken bij ASN na ren grote moeite de een keer papieren niet aangekomen daarna identificatie niet goed uiteindelijk kreeg ik pas en codes ik maak mijn salaris over en daarna wou ik gaan pinnen blijkbaar het pas werkt niet het is nu ruime een week gelukkig had ik nog mijn eigen geld om mee rekeningen te betalen. Alle banken werken met pincode en identifier behalve ASN digipas + code + pincode ik ga overstappen naar een echte bank maar wil wel mijn geld terug en schadevergoeding een week lang zitten ze met mijn geld te werken.

Gewenste Oplossing:

Als de bank mijn saldo naar de tegenrekeningen overmaakt en mijn ASN rekening sluit

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Asn bank over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Asn bank in behandeling genomen

Asn bank

Heeft op 20 maart 2017 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Charmenne,

We lazen je bericht. Excuses voor onze late reactie. De reden dat je de ASN Wereldpas niet kon gebruiken is omdat je deze pas op 13 maart hebt geactiveerd. We hebben zowel op 6 als 10 maart een nieuwe deblokkeringscode toegestuurd. We hebben inmiddels ook je mail beantwoord.

Groet, het Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Asn bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Driweche