Klacht: Pas op premies zijn plotseling weg

op 04 augustus 2016 over Zekur in de categorie Zorgverzekering

Na 3 jaar in de wnsp gezeten te hebben eindelijk met een schone lei eruit, toen dacht zekur we gaan innen , deurwaarder en het cjib ingeschakeld, gelukkig wist mijn bewindvoerder dit tegen te houden want de uitdeling moet nog plaatsvinden en zekur krijgt ook, daarom had dit niet gemogen. Tijdens mijn wnsp heb ik alles betaald nu beweren ze dat ze van 2016 niets ontvangen hebben en verrekend zou zijn. Maar met wat dan de schuld voor mijn wnsp kan niet want dat mag niet, en vanaf 2013 t/2016 heb ik alles betaald, als je ze belt weet niemand hoe het zit niemand kan mijn betaalde premies achterhalen, ik heb gelukkig alle betaalbewijzen, ik heb gevraagd om mij een verslag te sturen over mijn betaalde premies, zodat ik het kan vergelijken met mijn bankgegevens, nou tot nu toe niets natuurlijk, ik heb nu zelf mijn betaalbewijzen gestuurd ik ben benieuwd. Dit bedrijf meld je onterecht en onwettig aan bij deurwaarders en het cjib zonder aankondiging, daarbij willen ze al betaalde premies declareren, ze zijn onvriendelijk en niet wetend, iedere medewerker heeft een ander verhaal en niemand weet hoe het zit. na de uitdeling van de wnsp wil ik weg van deze bedrijf, ik raad ook niemand aan om bij zekur een zorgverzering te nemen, de mensen die er werken zijn bot, en je krijgt geen antwoorden soms lijkt het of je tegen robots praat, ze herhalen constant hetzelfde onzin maar luisteren niet. Ik werk zelf in de zorg maar ik zal al mijn clienten aanraden om over te stappen, als je iets hebt moet je bijna bang zijn om met deze bedrijf te maken hebben.
Ik vind het zeer spijtig dat ik het op deze manier moet doen, maar ik heb geen keus, er word niet geluisterd, ze geven je het gevoel dat je als mens niets waard bent en proberen je van alles wijs te maken, je wordt totaal niet serieus genomen.

ik ben tevreden als zekur zich aan de uitspraak van de rechter houd, alles wat voor de wnsp periode en na uitdeling is niet meer opeisbaar. Ale premies die ik tijdens de wnsp heb betaald zijn zichtbaar. Als alles rond is wil ik in december de verzekering opzeggen en kunnen overstappen, en dat ze niet komen dat ik nog schuld heb, want die is dan niet meer opeisbaar daar is zekur zelf mee accord gegaan.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zekur over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door LunaLuna1
x