Dokter en dermatoloog hebben 1 jaar terug een huidkanker-plek verkeerd beoordeeld. Nu is daar een traject in gestart met een 5 tal behandelingen (punctie, policlinische behandeling, 2 scans in ziekenhuis en operatie door chirurg. Ziekenhuis declareerd alleen 1 zorgtraject omdat... Lees meer
Ik woon en werk aan boord van een binnenvaart schip. Door omstandigheden (Mantelzorg, coronamaatregelen en door rugpijn) heb ik niet op mijn ligplaats in de gemeente kunnen liggen. De gemeente heeft daardoor een onderzoek ingesteld met het voornemen mij uit... Lees meer
IK HEB EERST 138 TERUG ONTNTVANGEN NU MOET IK HET TERUGG BTALEN IK WIL WETEN WAAR OM Lees meer
Op 13 januari 2022 ben ik bij de tandarts geweest voor de jaarlijkse controle. Hiervoor kreeg ik een factuur van 140,35. Deze factuur kan ik niet laden bij Infomedics omdat ze mijn telefoonnummer moesten aanpassen in het systeem. Dit is... Lees meer
ik ben na een fout uit geschreven ,en ben al sinds April bezig om dat weer in orde te maken ,mijn zorgverzekering is november stop gezet ,daar werd ik pas eind Maart van op de hoogte gesteld door de... Lees meer
Telefonisch geen verdere vragen kunnen stellen alles moet via de mail als ik meer informatie wil hebben over een besluit. Medewerker zei letterlijk: ik heb daar nu geen tijd voor u moet echt mailen. Kon niemand spreken over het toegestuurde... Lees meer
Geachte heer mevrouw,
Ik heb een klacht over de werkwijze van www.zekur.nl verzekeringen, het gaat om mijn auto verzekering.
- Ik heb mijn citroen 98-HH-NN op 28-5-2019 bij www.zekur.nl verzekerd en maandelijks werden automatisch afgeschreven en op 29-5-2019 had ik de groene... Lees meer
Beste, ik zou vandaag door jullie afdeling zorgbemiddeling van Zekur worden teruggebeld, mevrouw Icik. Reden bij jullie gecontracteerde ziekenhuizen is geen plek binnen de treeknorm (en volgens mijn huisarts heb ik binnen een week een consult nodig (staat ook in... Lees meer
Ik heb Zekur 2 maal (via mail en via klacht) verzocht kijk zorgverzekering te stoppen daar ik geëmigreerd ben per 28 december 2021. Ik krijg echter geen reactie maar ze blijven afschrijven (ik storneer) en berichten sturen dat ik een... Lees meer
Beste lezer,
Betreft: Zorgverzekeraar Zekur annuleert zonder enige vorm van communicatie een lopende betalingsregeling en zet deze zonder vermelding door naar incassobureau Inkassier.
Vanwege de huidige situatie met corona heb ik enige financiële uitdagingen ontwikkeld waarop deze zorgverzekeraar een ogenschijnlijke oplossing aanbied,... Lees meer