Klacht: Onbegrijpelijk

op 11 februari 2019 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben doorgestuurd naar een incasso vanwege een openstaande bedrag omtrent parkeren in een onbekende regio tijdens kantooruren zelf werk ik en me partner ook dus er is geen. Reden geweest om te parkeren in een onbekende regio

Gewenste Oplossing:

Bedrag moet worden kwijtgescholden omdat beiden gebruikers kunnen aantonen aan hey werk te zijn tijdens die uren en niet in die regio te zijn geweest beweerd parkmobile ik de account gebruikt te hebben in een onbekende regio

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkmobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 12 februari 2019 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Sapulette,

De contact gegevens die u heeft ingevoerd zijn niet geregistreerd bij Parkmobile, noch komt er op basis van de adres gegevens een account naar voren toe die geregistreerd staat op uw naam.

Daar waar u het over parkeeracties van u en uw partner hebben vermoed ik dat het account op de naam van uw partner geregistreerd staat. In verband met de privacy wetgeving mogen wij geen gegevens delen met een derde partij. Gezien de parkeeracties waar u op doelt in het account van iemand anders geregistreerd staan, uw partner, kunnen wij om deze reden niet inhoudelijk in gaan op uw vraag.

Uw partner kan ons contacteren via 09006665666 (lokaal tarief, kosten zijn afhankelijk van de bel provider) voor vragen over de gemaakte parkeerkosten.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Parkmobile Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Leandro01