In de gietende regen is mijn parkeeractie per ongeluk gestart met een dagkaart. Waarschijnlijk door de regen op mijn telefoon ging er iets mis. In ieder geval, ik heb 40 minuten geparkeerd en daarna meteen gebeld naar Easypark. De medewerkster... Lees meer
Heb een dagkaart van €50 te snel geactiveerd. Ik kon deze dagkaart niet terug trekken. Daar zijn geen woorden voor. Waarom krijg je wel twee keer een melding als je een parkeeractie wilt stoppen. En bij het activeren krijg je... Lees meer
Het door lopen van de meter is tot 2100u, maar park mobiel heeft de volgende dag ook laat door lopen? Geen idee waarom? En dan krijg ik een rekening v meer dan 50€? Ik had eerder gebeld en het zou... Lees meer
Ik heb twee parkeeracties waar ze de volle 24 uur in rekening brengen, terwijl ik bij 1 dag een eindtijd had ingesteld en de andere dag had uitgecheckt. De factuur was zonder parkeeracties onderbouwd en in de applicatie kon ik... Lees meer
Gisteren in Veere om half 3 ingecheckt bij onze parkeerplaats.Ik kreeg een dagkaart om te starten.Omdat wij een aantal uur weg zouden blijven deze dagkaart gestart,niet wetende dat dit voor vergunninghouders was à €50,-
Ik kon deze toen ik het ondekte... Lees meer
super blij met easy park (voorheen Parkmobile), nu blijkt dat ik per ongeluk een dagkaart/vergunninghouderskaart van 50 eur heb aangeschaft bij zone 4304 terwijl ik maar 2 uur en 33 minuten heb geparkeerd, en wel op de parkeerplek van 4303,... Lees meer
Er is 16.39 euro afgeschreven van mijn bank rekening, maar ik heb vanaf vorig jaar juli geen auto meer!!!!!!!!!!! Lees meer
Zo gezegd zo gedaan. Notabene 1 cent 5 keer overnieuw overgeboekt, maar nieuwe rekening wilde er maar niet in. 4 keer gebeld terwijl de mensen aan de telefoon zelfs niet bekwaam zijn om een simpel telefoontje op te nemen. Alleen... Lees meer
Mijn parkeeractie in Haarlem kan niet gestopt worden. Er wordt aangeraden een sms te sturen en ook dat lukt niet. om 15.05 uur parkeerplek verlaten en om 15.30 uur thuis in Zaandam aangekom.EasyPark gebeld maar ben dan pas over een... Lees meer
Op 30-09-2021 een parkeeractie via ParkMobile gestart. Door een systeemfout van ParkMobile is deze beëindigd en hierdoor heb ik een naheffing van de gemeente ontvangen.
ParkMobile heeft in een opgenomen telefoongesprek aangegeven dat de fout bij hen lag en dat... Lees meer