Klacht: ze komen terugbetaling niet na

op 01 juli 2020 over Parking4schiphol.nl in de categorie Parkeren

Vanwege Covid-19 is mijn reis geannuleerd. ik had hiervoor een parkeerplek gereserveerd bij Parking4Schiphol van 19 juli t/m 6 augustus.
Ik heb de reservering geannuleerd en mij werd per e-mail gevraagd om mijn bankgegevens zodat ze het geld kunnen terugstorten. Dit was op 8 juni jl. Tot op heden is er geen enkel contact meer mogelijk met deze firma. Ik heb getracht te bellen, contact gezocht via Fb en via e-mails. Geen gehoor en geen reactie. Ik parkeer hier al jaren mijn auto naar tevredenheid maar nu gaat er iets niet goed.

Wanneer er op een nette manier wordt gereageerd om mijn e-mails en wanneer het betaalde bedrag wordt teruggestort op mijn rekening of een voucher voor het volledige bedrag met voorwaarde dat deze laatste wordt uitbetaald wanneer de reis alsnog niet gemaakt kan worden.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parking4schiphol.nl

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parking4schiphol.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simone Langewouters