Klacht: Geen reactie

op 22 maart 2020 over Parking4schiphol.nl in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in januari een parkeerplaats gereserveerd bij parking4schiphol voor mijn vakantie in april. Maar nu is mijn vakantie geannuleerd door de reisorganisatie ivm corona virus . Heb ik parking4schiphol gemaild maar tot op heden geen reactie. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb toen de chauffeur gebeld hij zei ik geef het door aan de administratie dit was de derde keer dat ik belde inmiddels hij zei ik heb doorgegeven. Ik zei waarom krijg ik geen reactie vroeg om de nummer van de administratie dat had hij niet zei hij toen zei ik ga klacht van maken en hij zei doe maar. Ik begrijp dat hij niks aan kan doen maar zo’n reactie vind ik ongepast. Als ze niet gaan reageren dan zal ik in media door geven niet bij parking4schiphol te reserveren meer.

Gewenste Oplossing:

Als ze reageren op mijn mail en met een gepaste oplossing komen zoals geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parking4schiphol.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]