Klacht: Parkeren

op 18 mei 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb een aantal maanden geleden al een keer mijn beklacht gedaan over het parkeer beleid bij de lidl nijmegen horstacker .
Er is een apparte parkeer haven voor de flat bewoners maar toch vinde 90% van uw klanten dat niet belangrijk want ze parkeren stuk voor stuk op de parkeerplaats van de flat met als resultaat dat wij flatbewoners overdags de auto niet kwijt kunnen wat tot grote iritatie lijd . Lidl zelf heeft een levens groot parkeer terein maar blijkbaar is dat tever lopen . Ik heb dan ook dringend het verzoek om hier toch iets tegen te gaan doen met bijv. Posters in de lidl of iets dat het niet de bedoeling is . Zelf mensen aanspreken helpt niet ze zijn onderhand beledigd ala je er wat van zegt !

Gewenste Oplossing:

Dat mensen die bij de lidl boodschappen komen doen het parkeer terein gebruiken die er voor bedoeld zijn de flat heeft niet voor niets een eigen parkeertereintje.
achter de flat is ook nog ruimte zat binne het bereik van de winkel karretjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 mei 2016 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Max02489