Klacht: parkeerkosten hotel garden malmo

op 13 september 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst in het hotel werd ons gezegd dat de kosten voor de ernaast gelegen parkeergarage 200 kronen per dag bedroegen dus 2×200=400 kronen
Vervolgens hebben we onze auto in de parkeergarage gezet
de volgende dag moesten we 1000 kronen betalen
De receptioniste(niet dezelfde als de dag ervoor) zou met de manager overleggen en we zouden binnen een week bericht krijgen wat niet gebeurde
Ruim een week later hebben we zelf gebeld en er werd ons gezegd dat er in de parkeergarage te lezen was dat dat bedrag per dag hoger was
Ik vind echter dat als wij akkoord gaan met het bedrag dat ons verteld is dat we dan niet op een bord hoeven te letten die zich in de garage bevindt
Vaak bij jullie geboekt altijd goed tot dit hotel
Wij hopen een gunstig bericht van u te krijgen

Gewenste Oplossing:

gunstig bericht van jullie kant

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door myra3108