Klacht: park vier zwaar tegen en zijn eerder naar huis gegaan

op 04 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Hallo wij zouden een week naar de Eifel gaan in Duitsland maar dat liep heel anders. We kwamen aan kregen alle papieren en gingen naar ons verblijf. Deze was van binnen netjes en schoon maar van buiten erg armoedig en onze overkapping op het terrasje was erg lek, ook bleken de bedden erg door te zakken. Rond 17.00 lees ik dat ik die dag mijn fietsen al had moet halen, we hadden voor 4 dagen fietsen gehuurd. Maar je had er de dag van aankomst maar 45 minuten voor om ze op te halen, beetje weinig dus conclusie wij waren te laat. Wij de volgende dag ophalen blijk de omgeving zo stijl te zijn dat al ben je een vrij ervaren fietser je heel veel moeite had om daar te kunnen fietsen. Dit stond nergens vermeld sterker nog in de folder en op het info filmpje zie je een gezin met 2kids lekker fietsen?????. Zwembad is erg klein leek op de film groter ,er is zelfs geen warm bubbelbad en er waren in het hele zwembad maar 2 ligstoelen. Horeca gaat erg vroeg dicht ook het café. Podium staat verkeerd opgesteld als er een optrede is kan je of langs het doorgaande pad in 1 rij zitten maar zijn die zitjes vol dan is er aan de zijkant plek maar dan kan je haast niks zien of meemaken van wat er op het podium gebeurt dus of het podium een kwart draaien of s avonds de zitje van het familie restaurant open stellen zodat er een grotere groep mensen van het avond programma kunnen genieten. Dan even over de plaatjes en film wat betreft dingen in de omgeving wij hadden verwacht dat wat je zag in de directe omgeving zouden zijn maar dat viel tegen want voor veel dingen moest je toch de auto pakken en dan moest je toch weer een uur rijden. Zo zou er een heel groot meer zijn maar dat bleek een vijver te zijn. Ook goed maar als je daar je hengel wilde uit gooien moest je een vergunning kopen en die was 24 uur geldig zeiden ze maar in werkelijkheid bleek al koop je de vergunning pas om 15:00uur je hem alleen voor die dag kon gebruiken en niet tot de volgende dag 15:00uur en hij was nog vrij prijzig ook. Dus buiten het slechte weer om viel het park erg tegen en hadden we zeker geen center parcs gevoel en geloof me ik/wij hebben al veel vaker een vakantie gehad in 1 van de andere parken in Nederland en België dus ik weet wat we misten. Het deed me eerder aan Sunparks denken daar had ik al eerder een niet zo fijne vakantie bij meegemaakt en heb altijd gezegd, dan ga ik liever naar center parcs maar wat schets mijn verbazing in het bos vonden we een bordje met de woorden Sunparks naar rechts dus ,was dit park zeker eerst van Sunparks??? We zijn uit eindelijk een weekend eerder naar huis gegaan. Maar al deze ellende en ongemakken hadden heel eenvoudig voorkomen kunnen worden met 1 zin op de pagina ven park de Eifel en dat is “leuk park voor families met kinderen tot 12 jaar” en wees duidelijker met info over dingen in de buurt zet er bijv. km of reistijd bij en wat betreft fietsen huren zet het erbij dat de omgeving vrij wild/stijl is dan kan je zelf een keuze maken. Nog1 ding er was een zangeres en ze was echt heel goed en het personeel was heel vriendelijk.

Als mijn ideeën uitgevoerd worden, zodat andere koppels niet de zelfde slechte vakantie krijgen zoals wij hebben gehad. En een compensatie voor de slechte midweek en weinig gebruik van de fietsen en het niet benutten van het weekend omdat we eerder weg zijn gegaan

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 05 september 2016 om 12:34 geantwoord