Klacht: Park Plus Schiphol komt afspraken niet na

JVroeg op 27 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een parkeerplaats geboekt van 5 juli tm 24juli.
Wij zouden 3 dagen voor vertek via de mail verdere info ontvangen tot de dag van vandaag geen mail gehad. Wel een sms na zelf te hebben gebeld de dag voor vertrek. SMS gaf aan dat ze negatief in het nieuws zijn gekomen en niet door kunnen gaan.
Hebben diverse keren gemaild gebeld maar geen contact te krijgen

Ik zou graag mijn 60 euro terug ontvangen van park plus.

Groet

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door