Klacht: Opgelicht wel betaald nu niet meer te bereiken!!

Tasiel8176 op 10 augustus 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Parkeren gereserveerd bij dit bedrijf voor 12 augustus zou 3 dagen van te voren nog een bericht krijgen denk ga het toch even checken blijkt dat de site uit de lucht is en natuurlijk geen bericht. Ook geen telefoonnummer maar ga er dan ook niet vanuit dat die zou werken stelletje oplichters.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg heb € 61,- vooruit betaald.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door