Klacht: Opgelicht?

LeonieBeljaars op 09 augustus 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geboekt op ma 5 feb voor reis 11-19 aug. Zou 3 dagen voor vertrek uitgebreide instructies ontvangen per email.
Niet ontvangen en bij zoektocht naar website, contactgegevens of annuleren geen enkele mogelijkheid tot contact. Website is under construction. Ik heb vooruit EUR 57 betaald. Hoe krijg ik die terug??

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door