Klacht: bedrijf onbereikbaar

[email protected] op 31 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben begin dit jaar 2 boekingen gedaan voor parking via Park Plus Schiphol. Intussen hebben wij een nieuwe wagen en wouden we onze nieuwe nummerplaat doorgeven aan het berdijf. De links die in de bevestigingsmails stonden om wijzigingen door te geven, werkten echter niet meer, ook de site is niet meer te vinden en er kan dus geen contact gemaakt worden met dit bedrijf. Na verder onderzoek blijkt dat dit bedrijf malafide praktijken uitvoerde, en vermoeden we dat dit bedrijf niet meer bestaat.

Gewenste Oplossing:

Graag willen we ons geld van deze boekingen terug (40 45 85€)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door