Klacht: Parfum ruim 20€ duurder

op 18 mei 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond , wij waren maandag bij jullie in de winkel Bijenkorf Ansterdam daar kocht ik de heerlijke exclusieve geur van Acqua di Parma hij ruikte heerlijk maar vond hem best prijzig €111,- ik dacht doe eens gek dus ik kocht hem . Ik kwam thuis en ik dacht ik bestel er ook de bodylotion van toen zag ik dat Acqua di Parma overal veel goedkoper was meer dan 20€ voor de zelfde fles en dezelfde hoeveelheid , dit zat me toch niet lekker dus vandaar de mail . Mvgr . Dineke korf

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat u me een antwoord hierop geeft .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 26 mei 2016 om 08:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het is inderdaad mogelijk dat een artikel elders goedkoper is, zeker als deze daar in de aanbieding is en bij de Bijenkorf niet. De Bijenkorf spreekt met de leverancier de verkoopprijs af. Wij hebben verder geen inzage in of invloed op de prijzen van andere winkels. Uiteraard kan een artikel, mits ongebruikt en in de originele verpakking, met betaalbewijs, binnen 14 dagen wel geruild of geretourneerd worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Korfsteven@live.nl