Klacht: Absurd hoge facturen

Aapjegans op 19 februari 2025 over Parcel International in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit bedrijf heeft een dramatisch slechte administratie.
Ook als je hun klantenservice belt (die goed bereikbaar zijn) bevestigen de mensen die daar werken dat ook zij doodmoe worden van alle fouten die er gemaakt worden en van alle telefoontjes van boze klanten die ze krijgen.

Parcel International schroomt er niet voor om maanden na een geboekt parcel (waarvan je de verzending van te voren moet betalen) rekening te versturen die ruim 4x hoger zijn dan de oorspronkelijke rekening. Als je dan belt dan wordt gemeld dat de rekening fout is, en gecrediteerd zal worden.

Ook sturen ze de rekeningen naar mensen, bedrijven en adressen die er totaal niets mee te maken hebben. Die de ontvanger van de parcels zijn.

Zelfs het incassobedrijf dat door hen ingeschakeld wordt krijgt de verkeerde naam, en adres.

Als na heel veel bellen de rekening ineens gehalveerd wordt, (maar dus nog steeds ruim 2x hoger dan de oorspronkelijke kosten, en niemand kan verklaren waar die kosten vandaan komen) wordt je ook nog meegedeeld dat men (bij Parcel International) blij is eea zo goed opgelost te hebben.

Mijn rechtsbijstandverzekering ziet genoeg aanknopingspunten om een zaak aan te gaan, maar waarschuwt dat dit hele proces jaren kan gaan duren. Daar heb ik geen zin in, dus ga ik de rekening betalen. Ik hoop dat de mensen bij Parcel International zichzelf, en hun familie nog steeds aan durven te kijken…..

Gewenste Oplossing:

Vernietiging van de rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parcel International over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Aapjegans