Klacht: parc Le lac d’Alette

op 17 oktober 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Huisje 553 ( 4 t/m 7 Okt)
Vies huisje en een slecht restaurant waar de hygiene erbarmelijk slecht is.
Bij aankomst konden we door dat wij digitaal ingecheckt hadden snel naar het huisje. Na een lange rit wil je dan even s’avonds in het bad liggen.
Het bad bleek nog vol met haar van de vorrige huurders te liggen. Toen ik de jacuzie in het bad aan had gezet werd ik getrakteerd op een rotte eieren lucht. Uit voorzorg om geen legionella besmetting te krijgen heb ik het geheel een half uur laten draaien.
Het restaurant March Du Monde is een verschrikking. Je mocht van tevoren niet eerst kijken anders hadden wij het niet gedaan. In Nederland had ik direct de warewet ingeschakeld.
Al het eten wat op de counter onder de warmte lamp stond was koud, uitgedroogd en er zaten dikke vellen op de sauzen. Vis was te ver doorgebakken, beenham stond uit te drogen. De desserts waren uitgedroogd, stokbrood was oud. service van de ober was alles behalve goed.Mijn vrouw heeft foto’s gemaakt van het eten. Ik ben anderhalve dag aan de diaree geweest wat ronduit zonde was van deze dagen.
Het eten heeft ons 66,20 euro gekost en anderhalve dag verpest.
Deze klacht zal ik ook op social media plaatsen alsmede op Trip advisor om mensen te waarschuwen voor hun gezondheid.

Wanneer Centerparcs hier correct op reageerd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 oktober 2016 om 09:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door raymond.mansfelt@planet.nl