Mijn Klacht:
Ik bestel vaker en ging altijd goed nu de laatste keer bezorging anders afhalen nee contact 3 dagen lang en toch niks verandering. de doos afhalen nee ging terug weer reageren wanneer komt de doos aan huis jawel afgelopen zaterdag 24/4/2024. en gelijk doos open veel rotzooi erop wel een atentie en rest flesjes verf van stamperia zitten normaal gezellig en goed verpakt in een doosje of netjes vast in een zakje nee los in bobbel zakje. en tja dan rijstpapier netjes en goed verpakt maar dan komt van stamperia een fles lijm 120 mil. Helaas waar is de afsluiting open fles geen dop niks en rest maatje bij mij deze fles moet terug. want hier komt geen lijm meer uit kei hard en oudere fles niet de nieuwe van de website afgebeeld. gelijk kijken een telefoonnr. nee een mailadres als je ingelogd en algemene voorwaarden lees moet je eerst contact leggen gedaan 48 uur wachten nu dat word maandag in de middag of dinsdag . niks hoor en nu is dus de 28/2 3 mails gezonden niks geen bevestiging meer me telefoonnummer gegeven en gebeurd er wat niks . fles van 10 euro mag je toch wel verwachten dat ze een nieuwe gaan sturen. ik kan dus me werkstuk niet maken want heb deze lijm nodig. en ik lees dus wel meer klachten is nog raadszaam bedrijf sterren of tips te geven. Ja wij hebben een telefoon en maar jullie moeten ook je nummer blijk geven en een klantenservice die gelijk klaar staan de klanten wil behouden op te lossen. en dat is zo jammer zo lopen de klanten wel weg.
Gewenste Oplossing:
Ik heb al ik en beschrijving weer gegeven . Wil Paperpads.nl goed functioneren . stel je open en sneller door een klantservice nr telefoon te geven zodat de klant gelijk kan zeggen dit of dat is er mis zodat ze samen tot een oplossing kunnen komen.