Klacht: artikel.

A.van der Boor op 28 februari 2024 over Paperpads.nl in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel vaker en ging altijd goed nu de laatste keer bezorging anders afhalen nee contact 3 dagen lang en toch niks verandering. de doos afhalen nee ging terug weer reageren wanneer komt de doos aan huis jawel afgelopen zaterdag 24/4/2024. en gelijk doos open veel rotzooi erop wel een atentie en rest flesjes verf van stamperia zitten normaal gezellig en goed verpakt in een doosje of netjes vast in een zakje nee los in bobbel zakje. en tja dan rijstpapier netjes en goed verpakt maar dan komt van stamperia een fles lijm 120 mil. Helaas waar is de afsluiting open fles geen dop niks en rest maatje bij mij deze fles moet terug. want hier komt geen lijm meer uit kei hard en oudere fles niet de nieuwe van de website afgebeeld. gelijk kijken een telefoonnr. nee een mailadres als je ingelogd en algemene voorwaarden lees moet je eerst contact leggen gedaan 48 uur wachten nu dat word maandag in de middag of dinsdag . niks hoor en nu is dus de 28/2 3 mails gezonden niks geen bevestiging meer me telefoonnummer gegeven en gebeurd er wat niks . fles van 10 euro mag je toch wel verwachten dat ze een nieuwe gaan sturen. ik kan dus me werkstuk niet maken want heb deze lijm nodig. en ik lees dus wel meer klachten is nog raadszaam bedrijf sterren of tips te geven. Ja wij hebben een telefoon en maar jullie moeten ook je nummer blijk geven en een klantenservice die gelijk klaar staan de klanten wil behouden op te lossen. en dat is zo jammer zo lopen de klanten wel weg.

Gewenste Oplossing:

Ik heb al ik en beschrijving weer gegeven . Wil Paperpads.nl goed functioneren . stel je open en sneller door een klantservice nr telefoon te geven zodat de klant gelijk kan zeggen dit of dat is er mis zodat ze samen tot een oplossing kunnen komen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Paperpads.nl
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paperpads.nl

Reactie van de melder van de klacht A.van der Boor

9 maanden geleden - krijgt een 1 ze willen niks doen dat blijkt tijd dat er meer gaat gebeuren krijg via de mailbox van ook geen berichten. dus hoe verder nu.

Reactie van de melder van de klacht A.van der Boor

9 maanden geleden - tot heden nog slecht want ze geven geen antwoord naar 4 x een bericht gezonden te hebben via hun info mail adres. en dan is 48 uur wachten op een antwoord ben nu meer dan 1 week al bezig met dit probleem. Denk de doos te vullen en op hun kosten met de fles erin terug te zenden hoe dat verder afloopt geen idee dit alles getracht in de fles nog te knijpen heeft rechts me hand gekost en komt geen druppel dun als lijm eruit, zat geen afsluit dop op en schroef draait ding was niet gesloten.

Reactie van de melder van de klacht A.van der Boor

9 maanden geleden - Inmiddels is vandaag mijn pakket tegen een bedrag van 7,95 met trace and track code retour gegaan ik heb via de info van paperpads.nl ze ingelicht met een bevestiging maar ook daar krijg ik totaal geen reacties op . Rest is nu afwachten met 1 2 dagen of ze ma.di hun bestelling in ontvangst genomen hebben en rest mijn me geld volledig en deze kosten retour zenden of nog meer flikken op kosten van mij we gaan zien dan word het juristen werk want ik laat niet hier bij zitten raad alleen iedereen wees overal voorzichtig met bestellen ga liever rechtstreeks de winkel waar je oog in oog contact heb met iets en dan niet goed is en werken niet mee de boel uit handen want denk dat met veel zaken heel slecht gaat in ons land hoofd boven water te houden is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paperpads.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht A.van der Boor

9 maanden geleden - Inmiddels is post aldaar bezorgd om 13.43 uur 2 maart 2024 en nu gaan we afwachten of ze een bericht met alles mij gaan sturen evt. me geld volledig retour incl deze terug zending van 7,95 anders zijn het stappen verder. we houden jullie op de hoogte.

Alle klachten die gemeld zijn door A.van der Boor