Klacht: Pandora armband zit niet in verpakking, doosje beschadigd

op 20 mei 2021 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 19 mei is pakketje in de brievenbus gegooid en niet bezorgd voor de deur. Had ik al bij een eerdere bezorging gemeld in een review dat dit niet juist is, omdat het veel waarde betreft. Woon in een appartementencomplex en de brievenbussen zijn beneden. Doosjes was aan de zijkant beschadigd en de bestelde armband zat er niet meer in. Dus geen kans gehad om bij bezorging de inhoud te controleren. Bezorger had ook kunnen zien dat doosje beschadigd was. Pandora stuurt nieuwe en nu maar hopen dat het goed gaat. Eigenlijk vind ik het schande!!

Gewenste Oplossing:

Op de doosjes is de afzender te zien. Pandora betekend dat er juwelen in zitten. Zou beter op gelet moeten worden en zelfs al gecontroleerd moeten worden op beschadiging als het bij jullie binnenkomt, want dat werkt ook in jullie voordeel. Kan je gelijk de afzender contacten als je het pakketje beschadigd ontvangen hebt. Nu krijg je per definitie de schuld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin den Hartog