Klacht: Slechte tv

op 10 mei 2014 over Panasonic in de categorie Electronica Merken

Heb een Panasonic LX42-ET50E die heeft vanaf nieuw een slecht beeld, schokkerig, wazig bij draaiend beeld alsof de camera uit focus is tot het beeld weer stil staat is dan weer scherp.Het is niet altijd en met elke film. Wel altijd, op lichte beelden vage verticale strepen.
Ik zou een nieuw scherm krijgen, die kwam er ook maar bleek bij het inbouwen het led scherm gebroken te zijn. Toen kwam er (na een paar weken) een andere waarschijnlijk uit een tv (van andere klant met klacht) die ook stuk was, is wel gecontroleerd volgens telefonische medewerkster maar niet geconstateerd dat het stuk was. Ze waren eerst niet van plan om te repareren maar na een dreiging consumentenbond toch maar wel. Kwam een monteur met een “nieuw” moederbord bleek niet de goede. En zo blijven we aan de gang.

Een nieuwe tv/led scherm zoals bedoeld door Panasonic door reparatie bedrijf, en geen oude waar monteur met een pen op schreef (New) met hetzelfde probleem of geld retour

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Panasonic

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Panasonic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janmetprobleem