Klacht: Plasma TV

op 03 mei 2014 over Panasonic in de categorie Electronica Merken

Geachte mevrouw/mijnheer,

Vier jaar en twee maanden (04-02-2010) geleden hebben wij een Panasonic plasma Flat screen TV type:
TX-P46G15E (serie nr. FK-9421173)
gekocht voor 1.150,00 euro bij BCC Eindhoven.

Twee dagen voor Pasen ging hij kapot (sindsdien hebben wij geen TV meer in de kamer).

De monteur (via BCC) kon pas na Pasen komen waar wij begrip voor hadden. Er bleek een onderdeel kapot te zijn wat hij niet bij zich had. Hij besloot te TV mee te nemen en zo spoedig mogelijk te repareren zodat wij niet lang zonder zouden zitten.

Tot onze hele grote verbazing kregen wij bericht dat de TV niet meer gerepareerd kon worden, want het onderdeel was niet meer verkrijgbaar.

Als vergoeding krijgen we 346,19 euro aangeboden.

We zijn nu dus verplicht om een nieuwe TV te kopen na amper vier jaar.
Dat is toch niet de normale levensduur van een TV?
En verder is het natuurlijk wel erg vreemd dat voor zo’n jong toestel sommige onderdelen al niet meer te krijgen zijn.

Hier zijn we helemaal niet blij mee, we vonden het al erg dat we onkosten aan de TV kregen, maar dat we nu een nieuwe moeten kopen is wel heel veel meer geld.

We hopen dat u hier begrip voor heeft en dat u ons een beter voorstel kunt doen.

Ik had wel een hogere uitkering verwacht voor een zo jonge TV.
Toch minimaal de helft.
Ik kan er toch niets aan doen dat Panasonic niet alle onderdelen meer op voorraad heeft?

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Panasonic

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Panasonic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jac Brouwers