Mijn Klacht:
Ik heb een Panasonic LCD tv van drie jaar oud,gekocht voor €1100,- met vijf jaar garantie(actie)
Een paar weken terug werd het beeld zwart ,geluid deed het nog,dus aangemeld bij CE repair(de reparateur van Panasonic ) en afspraak gemaakt dat de tv gehaald zou worden.
Een dag voor het ophalen,de tv geprobeerd en hij deed het weer prima,de volgende ochtend ook dus meldde dit aan de chauffeur/monteur die onze tv kwam halen.
Deze adviseerde mij om de tv toch mee te geven om hem te testen en stom genoeg ging ik akkoord.
Vanaf dat moment lukt het ruim tien dagen niet om contact met CE repair te krijgen en heb uiteindelijk de klantenservice van Panasonic gebeld,die kon mij melden dat de tv zou zijn doorgestuurd naar Dordrecht,hij was eerst naar Enkhuizen gebracht.
Ik was not amused omdat er al tien dagen om waren en er nog niets was gedaan,de medewerker zei een bruikleen tv te gaan regelen voor ons,deze werd vier dagen later (dus twee weken na ophaaldag eigen tv) gebracht.
De chauffeur /monteur die hem bracht zei dat onze eigen tv twee dagen had aangestaan in Enkhuizen en het prima deed,dus werd hij naar Dordrecht verhuisd voor verder onderzoek,maar zei hij,de tv had daar allang moeten zijn want hij zou na die twee dagen meteen doorgebracht worden,is dus vreemd dat hij er pas na twee weken was.
Ma drie weken krijg ik mail van CE repair:
de monteur had de tv aangezet en deze deed het niet,toen opengemaakt en trof volgens hun zeggen waterschade aan, dit valt niet onder de garantie dus ik moet €90,- aan CE repair betalen.
Ik mailde terug dat mijn tv het prima deed de twee dagen voor ophalen en dat hij ook in Enkhuizen het nog prima deed volgens hun eigen monteur en dat ik een werkende tv heb meegegeven en deze dus ook werkend terug wil hebben.
Waar ik in al die weken geen contact kon krijgen met CE repair(op mail werd niet gereageerd en telefoon niet opgenomen) kreeg ik nu bijna direct een mail terug,een kopie van de mail daarvoor en eronder dat als ik het niet eens ben met hun bevindingen ik maar contact moet opnemen met panasonic .
Dat heb ik gedaan,Ik heb het hele verhaal beschreven en gemeld dat waterschade bij mij onmogelijk is,daarbij komt dat de tv drie weken is weggeweest en ik niet weet hoe hij is opgeslagen en of er daar misschien iets mee is gebeurd,Panasonic verschuilt zich achter CE repair en schrijft letterlijk: op mijn opmerking dat waterschade onmogelijk is,is het antwoord:hoeft geen water te zijn.Wat dan wel? vraag ik mij af.als ik het niet met hun eens ben moet ik maar contact opnemen met de winkel waar ik hem heb gekocht,want met de winkel heb ik de koopovereenkomst gesloten.
Dit afschuiven klopt volgens mij niet want panasonic is als fabrikant verantwoordelijk voor zijn producten lijkt mij.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn tv werkend terug en ik wens geen rekening aan CE repair te hoeven betalen aangezien er vijf jaar garantie op deze tv is afgesloten via een actie van Panasonic zelf.
