Klacht: Nog steeds geen geld van de cashback actie ontvangen

038jl82 op 10 oktober 2012 over Panasonic in de categorie Electronica Merken

Klacht Panasonic Cashback actie.

We hebben 9 Juni een nieuwe HD camera V700 gekocht met een Cashback actie van € 50.00.(na ontvangst van alle formulieren, na 2 weken op de rekening)
We hebben alles gedaan wat ons gevraagd werd om in aanmerking te komen voor deze leuke actie.
Na alles te hebben verstuurd (10 Juni) kwamen we er de volgende dag al achter dat we de handtekening vergeten waren. We hebben via mail contact gezocht met Panasonic, hoe we dit konden/moesten oplossen.
We kregen als antwoord, alles nog een keer te versturen om fouten te voorkomen. Nu had ik geen originele streepjescode meer(was al opgestuurd) heb telefonisch contact gezocht hoe dit te doen en moest dan maar een stuk van de doos opsturen en de rest van de benodigde formulieren.
Dat hebben we gelijk gedaan.
Dachten dus alles goed te hebben geregeld voor onze vakantie, maar na terugkomst nog geen geld ontvangen.
Toen weer telefonisch contact gezocht,( met Beatrix Lovaszi)
Volgens haar moest het die week overgemaakt worden, ze kon zien dat onze aanvraag goed gekeurd was.
Een week later nog niets ontvangen, weer gebeld met Beatrix, ze vertelde dat er een storing was bij de instantie (actie.nu) die de uitbetalingen deed, moesten maar geduld hebben, het zou goed komen.
Zo zijn we dus al een aantal weken bezig, maar tot op heden nog geen geld terug.
We waren niet de enige die problemen hadden, ze had gezegd dat er nog 4 anderen waren die hun geld nog niet hadden ontvangen.
Nu heb ik Maandag 17 september weer contact gehad met Beatrix, we waren het nu wel zat en hebben gezegd dat we Vara Kassa en TrosRadar zouden informeren, als we aan het eind van de week nog geen geld op onze rekening hadden ontvangen. Ze zei dat het bij de anderen inmiddels was opgelost.
Dus dat het bij ons ook deze week wel opgelost zou zijn.
Ze zei toen dat ik nog een keer een copy van de aankoopbon per mail moest versturen, ik vond dit wel onzinnig, omdat alles al was goedgekeurd en daar dus was ontvangen.
Het zou volgens haar dan sneller kunnen gaan.
Ik heb ook gezegd dat Panasonic dan maar de €50.00 moest betalen en dat ze dat dan zelf maar moesten verrekenen met de desbetreffende instantie, maar dat ging weer niet zo.
We zijn het een behoorlijk zat om er zolang achteraan te moeten gaan.
4 Oktober weer gebeld en gemaild, inmiddels weer een aantal weken verder, zou weer storing zijn geweest en ga zo maar door, nuu een ander persoon gekregen die er naar zou kijken en die zegt nu (10 oktober)dat het 30 Juli op onze rekening zou zijn gestort,(niet dus)
Vandaag dus nog niets ontvangen en ook nog niets gehoord.
Wij vinden dat ze het nu maar onderling moeten regelen en niet over onze rug.
Klantvriendelijkheid is heel ver tezoeken bij Panasonic.

Fam. Bos.
Zwolle.

Uitbetaling van de Cashback Actie.
En vergoeding gemaakte kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door