Klacht: Klacht fout en defect statief Panasonic

jacovandervalk op 17 januari 2012 over Panasonic in de categorie Electronica Merken

Enige tijd geleden kochten we een Panasonic camcorder. Daarbij was een aanbieding, een tas plus statief.
Het statief raakte al snel defect, de ijzeren schroeven zaten in het plastic van de “poten” en dat ging fout. De schroeven raakten los en kwijt. Zelf nieuwe schroeven (nu met moeren) ingedaan, maar het blijft aanmodderen.
Onlangs bij een andere zaak gekeken naar een ander merk statief. Daar kreeg ik te horen dat het door Panasonic bij de camcorder geleverde statief alleen geschikt was voor foto-apparatuur. Voor camcorders bestaan andere statieven met een vloeistof-kop of een balhoofd.
Panasonic reageerde telkens, wilde alles weten. Telkens netjes gemaild.
Vandaag een reactie gekregen: is pech! We leveren geen statieven meer en hier moet u het dus mee doen.
Dit hadden ze dus direct kunnen zeggen in plaats van de klant eerst allerlei zaken te laten mailen.
Dit vind ik een enorme misser van Panasonic.

Vergoeding van het statief. Nu het niet meer leverbaar is - en is toch al niet geschikt voor camcorders (hebben ze er bij Panasonic wel verstand van vraag je je af?) zou een financiële tegemoetkoming om een ander statief aan te schaffen de enige openstaande mogelijkheid mijns inziens zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door jacovandervalk