Klacht: Pakketten worden al weken NIET bezorgd ondanks dagelijks contact met DPD

op 31 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onze bestellingen welke worden bezorgd door DPD worden al weken niet bezorgd. We zijn zelfs als zijnde op vakantie gemeld door DPD terwijl we gewoon thuis zijn. We wonen boven een woonwinkel, hierdoor rijden de DPD auto’s gewoon door zonder een afleverpoging, aanbellen of wat dan ook. Krijgen ook geen brief van DPD met poging tot aflevering, ze rijden gewoon door.

Eergisteren zelf de DPD koerier in het dorp aangehouden om onze pakketten alsnog te leveren, dit zou hij doen, maar nog geen pakketten. Ook na contact met de verzendende partijen geen pakketten die bezorgd worden.

Wij eisen dat de pakketten direct worden bezorgd en er een andere koerier in wordt geschakeld, dit is te belachelijk en slecht voor woorden!

Alle pakketten per direct afleveren en nieuwe pakketten gewoon bezorgen, ook al is de woonwinkel onder onze woning gesloten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjaak_Bakker