Klacht: Pakketje zwervend in het dorp aangetroffen

op 08 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond UPS, Zojuist werd het pakketje dat UPS bij mij zou afleveren, door mijn buurvrouw afgegeven. Dat op zich is niet zo vreemd. Ware het niet dat zij het pakketje had ontvangen van een man die dit had gevonden op straat, in de bosjes in het dorp. Deze man was zo vriendelijk om het pakketje bij mij af te willen leveren. Helaas was ik niet thuis. Hij heeft bij mijn buurvrouw aangebeld en het pakketje bij haar afgegeven. Ik was in de veronderstelling dat het pakketje bij de Firma Heijdra in Benthuizen was. Dat stond nl. op het briefje dat ik in de brievenbus gevonden had.

Gewenste Oplossing:

Ik vind het erg slordig dat dit kan gebeuren, dat verbaasd me echt. Als deze meneer niet zo oplettend en vriendelijk was geweest, was het pakketje nooit bij mij terecht gekomen en had ik het toch moeten betalen, want het pakketje was natuurlijk wel gescand etc. Ik verwacht dat jullie de procedures nagaan en aanpassen opdat dit niet meer kan gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door s.swen