Klacht: Pakketje zwervend in het dorp aangetroffen

op 08 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedenavond UPS, Zojuist werd het pakketje dat UPS bij mij zou afleveren, door mijn buurvrouw afgegeven. Dat op zich is niet zo vreemd. Ware het niet dat zij het pakketje had ontvangen van een man die dit had gevonden op straat, in de bosjes in het dorp. Deze man was zo vriendelijk om het pakketje bij mij af te willen leveren. Helaas was ik niet thuis. Hij heeft bij mijn buurvrouw aangebeld en het pakketje bij haar afgegeven. Ik was in de veronderstelling dat het pakketje bij de Firma Heijdra in Benthuizen was. Dat stond nl. op het briefje dat ik in de brievenbus gevonden had.

Ik vind het erg slordig dat dit kan gebeuren, dat verbaasd me echt. Als deze meneer niet zo oplettend en vriendelijk was geweest, was het pakketje nooit bij mij terecht gekomen en had ik het toch moeten betalen, want het pakketje was natuurlijk wel gescand etc. Ik verwacht dat jullie de procedures nagaan en aanpassen opdat dit niet meer kan gebeuren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:18 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door s.swen