Klacht: pakketje zoekgemaakt

op 24 september 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind mei bestelde ik een aantal DVD’s bij CD-Universe, hoewel het geld
(bijna 200 euro) meteen was afgeschreven, ontving ik niets. Wèl ontving
ik na 2 maanden een ‘herinnering’van UPS dat er nog E 53.04 openstond.
UPS gebeld: bleek om invoerrechten te gaan over het pakketje van CD-
Universe. Toen ik zei dat ik het pakje nooit ontvangen had en dus ook geen 53 euro ging betalen, werd de toon steeds dreigender.Na eindeloos
bellen en doorverbonden worden, kreeg ik te horen dat ze het pakje niet
hadden kunnen bezorgen, geen idee waarom niet. Het pakje schijnt nu in
Duitsland te zijn maar terughalen is niet mogelijk.

Gewenste Oplossing:

Als UPS ophoudt met liegen: ze beweren tegen CD-Universe dat ze
me "multiple times' gebeld en gemaild hebben terwijl ik nooit iets van ze
heb gehoord. Verder zouden ze hun klanten ( beter gezegd: slacht-
offers ) wat vriendelijker te woord kunnen staan. Het proberen te innen
van invoerrechten over een pakket dat zelf hebt zoekgemaakt zie ik
als poging tot oplichting!
Tenslotte: IK WIL MIJN PAKKETJE !!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 13 september 2017 om 17:58 geantwoord

Nogmaals, er wordt geen oplossing geboden. Alleen de mededeling dat UPS vanaf
12 April 2017 klachten in behandeling zal nemen.
Als ik zie dat een bestelling door UPS wordt afgehandeld cancel ik de bestelling
meteen. R.H.L. Verhagen

Alle klachten die gemeld zijn door rhlverhagen