Klacht: pakketje wordt achterom via deachterdeur bezorgt en niet aan de voorkant van het huis

op 05 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de koerier stond ineens aan de achterdeur. Vind het wel zo prettig als ze voorom komen aan de voordeurbel. Dit ook tegen de koerier gezegd hij vond dit makkelijker dat andere was zo eind lopen. Je kunt bij ons niet met de auto voor langs komen wel parkeren op pleintje en dan is het nog geen 25 meter lopen dan ben je bij de voordeur.
Ik merk dit vaker bij jullie koeriers en ervaar dit als zeer vervelend.

Ik hoop dit in de toekomst niet nog eens mee te maken.

Met vriendelijk groet,

Petra van den hurk.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als jullie koeriers gewoon aan de voordeur aanbellen en niet ineens in de achterdeur ingang staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 22 april 2017 om 23:12 geantwoord

Dit is oplossing maar simpelweg een standaard mededeling.

Alle klachten die gemeld zijn door petra van den hurk