Klacht: pakketje wordt achterom via deachterdeur bezorgt en niet aan de voorkant van het huis

op 05 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de koerier stond ineens aan de achterdeur. Vind het wel zo prettig als ze voorom komen aan de voordeurbel. Dit ook tegen de koerier gezegd hij vond dit makkelijker dat andere was zo eind lopen. Je kunt bij ons niet met de auto voor langs komen wel parkeren op pleintje en dan is het nog geen 25 meter lopen dan ben je bij de voordeur.
Ik merk dit vaker bij jullie koeriers en ervaar dit als zeer vervelend.

Ik hoop dit in de toekomst niet nog eens mee te maken.

Met vriendelijk groet,

Petra van den hurk.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als jullie koeriers gewoon aan de voordeur aanbellen en niet ineens in de achterdeur ingang staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petra van den hurk