Klacht: pakketje wordt achterom via deachterdeur bezorgt en niet aan de voorkant van het huis

op 05 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

de koerier stond ineens aan de achterdeur. Vind het wel zo prettig als ze voorom komen aan de voordeurbel. Dit ook tegen de koerier gezegd hij vond dit makkelijker dat andere was zo eind lopen. Je kunt bij ons niet met de auto voor langs komen wel parkeren op pleintje en dan is het nog geen 25 meter lopen dan ben je bij de voordeur.
Ik merk dit vaker bij jullie koeriers en ervaar dit als zeer vervelend.

Ik hoop dit in de toekomst niet nog eens mee te maken.

Met vriendelijk groet,

Petra van den hurk.

Ik ben tevreden als jullie koeriers gewoon aan de voordeur aanbellen en niet ineens in de achterdeur ingang staan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:19 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 22 april 2017 om 23:12 geantwoord

Dit is oplossing maar simpelweg een standaard mededeling.

Alle klachten die gemeld zijn door petra van den hurk