Klacht: Pakketje niet ontvangen

op 01 september 2018 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen dagen een e-mail ontvangen met dat mijn pakketje is verzonden, maar dat is niet het geval. Het kan zijn doordat ik geen huisnummer heb aangegeven dat daarom mijn pakketje niet ontvangen is. Nu weet ik niet waar mijn pakketje ligt maar in ieder geval niet verzonden is waar het verzonden moet worden.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Safje