Klacht: Pakketje niet ontvangen

op 07 mei 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb sinds vorig week eerste keer een bestelling geplaats en nogsteeds mijn goederen niet ontvangen. Ik probeer de klantenservice te bereiken maar ik kan nergens een email of telefoonnummer vinden waar ik contact op kan nemen. En de tracking van me producten zijn ook niet te herkennen. Ik wil meer duidelijkheid over de site. Ik zit ieder dag op me pakketje te wachten.
En verwacht nogsteeds dat het onderweg is
Heb ook al een mail van hun gekregen of ik tevreden ben met de spullen terwijl ik nog niks heb ontvangen! Beetje vreemd vind ik!

Ik ben nog niet tevreden totdat ik mijn spullen niet heb ontvangen !

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 07 mei 2017 om 19:54 geantwoord

Geachte Sushma Doekhi

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden. De teveredenheids emails komen altijd eerder als het pakketje
Heeft u nog even geduld.

U kunt ook altijd contact opnemen met de klantenservice: logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket openen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door Suahma