Klacht: Pakketje komt na 8 dagen nog niet aan .

op 11 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een pakketje naar mij verstuurd op 3/08/2016 en zou geleverd worden in een ophaalpunt op 6/08/2016 , dan weer op 9/08 dan op 10 /08 en uiteindelijk na zoveel telefonisch contact met ups in mijn pakketje niet meer te traceren .

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje na 9 dagen uiteindelijk zou aankomen anders zie ik mij genoodzaakt om verdere maatregelen te treffen en een schadevergoeding te eisen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FrankV3