Klacht: Pakketje komt na 8 dagen nog niet aan .

op 11 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is een pakketje naar mij verstuurd op 3/08/2016 en zou geleverd worden in een ophaalpunt op 6/08/2016 , dan weer op 9/08 dan op 10 /08 en uiteindelijk na zoveel telefonisch contact met ups in mijn pakketje niet meer te traceren .

Als mijn pakketje na 9 dagen uiteindelijk zou aankomen anders zie ik mij genoodzaakt om verdere maatregelen te treffen en een schadevergoeding te eisen .

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:07 geantwoord