Klacht: pakketje al weken vast bij de douane

op 14 mei 2020 over Douane in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 april is er een pakketje vanuit Rusland via de Russische post voor mij op de post gedaan. Op 9 april heb ik de laatste update gehad: namelijk dar het pakket Rusland heeft verlaten. Ik heb al contact met de verzender opgenomen en zij vertelde mij dat het pakketje uiteindelijk door PostNL naar mijn adres bezorgd moet worden.

Nu is het dus zo dat de internationale tracking van PostNL mijn track and trace code (CB048188469RU) niet kent. Ik denk dus dat mijn pakket vast zit bij de douane maar hier heb ik verder geen bericht per post of mail over gehad, wat ik wel zou moeten krijgen. Iemand anders die ik ken woont in België en haar pakket werd 4 dagen voor die van mij verzonden en zij ontving haar pakket 9 mei. Ik vind het dus gek dat zij haar pakket dus al wel heeft en ik nu nog steeds niet.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen weten waarom het zo lang duurt dat mijn pakket vast zit bij de douane en ik zou graag updates willen. Ook wil ik graag weten waar mijn pakket is en wanneer ik hem bezorgd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douane in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door carina1986