Klacht: Pakket zwerft ergens rond op het depot Berkel en Rodenrijs

op 27 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste DPD,

Sinds 16 mei staat ons pakket vanuit Italie op het Depot van Berkel en Roderijs.
Ik heb vrijdag 22 mei gebeld naar het depot waar het bleef en toek bleek dat de postcode in combinatie met het adres niet klopte, dit is vervolgens door een van je medewerkers opnieuw ingevoerd en nu met de juiste postcode
Jullie medewerker zei ook dat we het dan maandag 25 mei geleverd zouden krijgen, dit is niet gebeurd, vervolgens maandag weer gebeld, andere medewerker gesproken blijkt nog steeds de foute gegevens in het systeem te staan, opnieuw aangepast en we zouden het pakket dan dinsdag ontvangen.
Dinsdag 26 mei weer niets ontvangen.
Dus gelijk dezelfde dag weer gebeld en weer een andere medewerker heeft opnieuw een mail gestuurd met verzoek tot verzending maar zei er ook bij dat het niet zeker is dat we het nog zullen ontvangen omdat het ergens op het depot zwerft!
Advies om de leverancier van het pakket een onderzoek te laten instellen!!
Hen nog gevraagd dat hij er zeker van was dat het pakket zich nog wel op het depot bevind, hij bevestigde dat dit nog wel het geval was.
Ik vind het raar dat er blijkbaar intern bij DPD niet op mail van afdelingen onder elkaat word gereageerd.
Wij willen gewoon ons pakket dit is opgestuurd door mijn schoonouders met bederfelijke inhoud ( streek gebonden producten dit zal nu al wel niet meer goed zijn)
maar ook met een verjaardagskado voor mijn man van zijn ouders.
Ik vind het vreemd wetende dat het zich op het depot bevind niet gevonden kan worden en dat het advies is om een onderzoek te starten door de leveranciers in dit geval zijn dat mijn schoonouders van respectievelijk 78 jaar oud die geen engels kunnen en de wegen ook niet weten.
Ik zou graag zien dat DPD hun best gaan doen en het pakket alsnog aan ons bezorgen.
Ik hoop van jullie spoedig een antwoord te ontvangen en dat het gevoel dat ik nu aan lijntje word gehouden mij ontnomen gaat worden.

Paketnummer: 08448709833036

Dat men opzoek gaat naar ons pakket en het zo spoedig mogelijk alsnog bezorgen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjitskebij