Klacht: Pakket waarvoor handtekening vereist was achtergelaten in buitenbrievenbus.

op 09 maart 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakket, waarvoor gezien de waarde (ca. 1600 Euro) een handtekening voor ontvangst vereist was, werd zonder enige mededeling in de buitenbrievenbus aan de weg achtergelaten. Was het voor de chauffeur teveel moeite om aan te bellen misschien? En wat zou er gebeurd zijn als een voorbijganger het pakket uit de buitenbrievenbus had gehaald en had meegenomen? Heeft mogelijkerwijs de chauffeur zelf een handtekening gezet, en daarmee dus valsheid in geschrifte gepleegd? Ik zou graag een verklaring vernemen van UPS.

Een duidelijke uitleg van UPS waarom er geen handtekening voor ontvangst van mij gevraagd werd, hoewel dit meerdere malen was aangekondigd. En indien er een handtekening is geplaatst, een verklaring door WIE die handtekening dan is geplaatst, in elk geval NIET door mij!
Mogelijk is het zinvol de betreffende chauffeur hierop aan te spreken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud1955