Klacht: Pakket retour, kon zg. Niet afgeleverd worden.

op 13 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bericht van ontvanger. ik weet niet wat er aan de hand is, maar het pakket zou zijn afgeleverd in Beuningen, maar daar was het niet toen ik het ging ophalen. Nu lees ik dat het pakket terug op weg is naar jou. Heb jij bericht gehad?
(Ik denk dat de winkel dicht was toen DPD er stond. Ze hebben aangepaste openingstijden nu zag ik. Weet niet wat de afspraken over levertijden zijn bij DPD steunpunten. Beetje knullig vind ik. Als je bericht krijgt dat het pakket weer is waar je het hebt afgegeven, wil je deze dan gewoon met Postnl sturen? Of met DPD in ieder geval niet naar Aria Telecom. Bul tuincentrum is betrouwbaarder. )

Volgens TRACK TRACE:

12.05.2020 02:29 Veenendaal (NL)
Pakket wordt doorgestuurd.
(Retour)
Retour naar de verzender na een onsuccevolle levering aan een derde partij.
12.05.2020 02:29 Veenendaal (NL)
We hebben je pakket niet volgens afspraak kunnen bezorgen. Onze excuses hiervoor.
Retour naar de verzender na een onsuccevolle levering aan een derde partij.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakket wel afgeleverd is.
En zonder opnieuw verzendkosten Te rekenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Micio