Klacht: pakket retour

op 26 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 29 april heb ik een pakket van skatepro laten verzenden naar mijn thuisadres. (0502503767265) Deze is op 1 mei aangekomen.

Op 16 mei heb ik een pakket van doterra laten verzenden naar mijn thuisadres (052179831158784). Dit pakket zou op 18 mei aankomen. Op 18 mei stond in het traceersysteem dat het pakket terug naar het depot was gebracht ivm verkeer adres. Echter was dit hetzelfde adres als van het vorige pakket. Dus ging ik er van uit dat iemand het niet had kunnen vinden en het de volgende dag zou komen. Ik werk hele dagen thuis en er is niet aangebeld. Het pakket kwam ook 19 mei niet.
20 mei heb ik contact opgenomen met de servicedesk. Zij gaven aan dat ze de adresgegevens hebben gecontroleerd en verstuurd naar het depot (in etten leur) en dat het pakket zsm verzonden zou worden.

22 mei heb ik gevraagd of er een update was. (via de mail)
23 mei heb ik opnieuw een contactformulier ingediend met de vraag of er een update was.
26 mei (!) krijg ik reactie dat mijn pakket retour is gedaan naar de afzender.
Dit terwijl aan mij was doorgegeven dat het opnieuw verzonden zou wordne.

Als ik mijn pakket op een depot kan halen of het morgen geleverd wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Bakx