Klacht: pakket nooit opgehaald

op 28 mei 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb nu al 2 keer het belachelijke telefonische menu doorlopen (waar je al 3 minuten mee bezig bent voor je de optie krijgt om een echt persoon aan de telefoon te krijgen. Er zou op 20 mei een pakket opgehaald worden door hen (via HP), maar de bezorgder kwam op de 22e pas aanzetten en had vervolgens geen verpakkingsmateriaal bij zich (wat HP met UPS heeft afgesproken). De bezorger zou maandag terugkeren maar is natuurlijk niet meer langs gekomen. Ik heb hierdoor meerdere dagen aan huis gekluisterd gezeten omdat ik niet wist wanneer hij zou komen. Daarnaast heb ik dus ook inmiddels telefoonkosten gemaakt.

Als iemand van UPS mij belt en duidelijk bespreekt wanneer het pakketje wordt opgehaald (graag met een tijdsvak) en zij mij ervan verzekeren dat die persoon dan ook de verpakkingsmateriaal mee heeft. En een excuus is ook wel op zijn plaats voor de slechte service.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CLG1985