Klacht: Pakket nooit geleverd.

op 11 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

20 juli is er vanuit brussel een pakketje voor mij naar een Kialapunt in nederland gestuurd. Track en trace nummer heb ik erbij gekregen. Op 25 juli stond op de site van ups dat mijn pakketje is afgeleverd op het Kialapunt. Ik ben bij het Kialapunt geweest en daar was niks afgeleverd. In het systeem van dat Kialapunt punt stond echter dat het pakketje nog onderweg was. Ik moesr naar geduld hebben volgens hun en wachten tot ik een mail krijg dat het pakketje wel is geleverd. Met andere woorden….ik heb het niet goed gelezen.
Ik heb vervolgens 2 weken gewacht en dagelijks heb ik de status op de site van ups gevolgd. Status verandere niet. Alleen dat het is afgeleverd. Vandaag verandert de status binnen 10 minuten 3 keer. Eerste melding is dat het pakket niet op tijd is opgehaald door de ontvanger ( ik dus) tweede melding is dat ups het pakket bij de centrale in tilburg het pakket verkeerd hebben gesorteerd. Het is pakket is nooit afgeleverd geweest op het Kialapunt. Melding 3 is dat ze het pakket terug sturen naar de afzender!!!!!!

Ik heb hier direct contact over opgenomen met ups om te vragen waarom ze het pakket terug sturen naar de afzender ipv hun fout te corrigeren door het pakket alsnog zsm door te sturen naar het juiste Kialapunt. Antwoord van ups: nee wij kunnen het pakketje alleen retour zenden. De afzender moet het pakketje naar weer opnieuw aanbieden aan ups!!!!

Dat ik mijn pakketje zsm binnen krijg zonder nog meer kosten te hoeven te maken!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aia250583