Klacht: Pakket nog steeds niet aangekomen

op 22 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij het Ups inleverpunt is er geen verzendlabel opgeplakt (vergeten door een medewerker). Hierdoor is mijn pakket ergens belandt in Apeldoorn (op 15-7) en blijft hij daar maar liggen. Althans ik hoop dat hij daar ligt. Intussen wacht de ontvanger al ruim 2! weken op haar jas. Als ik bel met de klantenservice wordt er beloofd dat ik zsm word gebeld. Ik heb er al 2x achteraan moeten bellen met de vraag wat er nou aan de hand is. Gister dan toch eindelijk iemand gesproken. Schijnt dat het pakket “ergens” moet liggen, maar waar is ook niet duidelijk. Kom op ups! Verzend het pakket nou maar gewoon of is hij echt kwijt? dit duurt mij echt te lang.

Pakket moet zo snel mogelijk verstuurd worden naar de ontvanger met het ontbrekende verzendlabel

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:16 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Viviandebeer