Klacht: Pakket nog niet ontvangen

op 22 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

maandag 3 april een bestelling geplaatst. Ik heb de zaterdag erop gebeld om te vragen waar hij bleef. Er werd gezegd we hebben het erg druk en de verzendtijd is een week dus nog even geduld het zou er wel voor vrijdag 14 april moeten zijn en als dat niet zo is dan zal het pakketje vermist zijn. Ik bel 18 april weer terug en ja hoor wat zegt ze je pakket ga ik als vermist op geven en wij hebben het erg druk want er zijn evenementen geweest ( hier moet je als bedrijf zijnde toch op anticiperen lijkt mij. Wat ik nog al apart vind dat de vorige aan de telefoon dit al aan voorspellen was dat dit ging gebeuren . Het lijkt zowat in scene gezet. Ik moest nu maar weer 2 weken wachten tot ze het pakket gevonden hebben en als ze dat niet in 2 weken tijd doen zou ik me geld een keer terug krijgen.

Pakket ontvangen met een tegemoetkoming. Of geld terug en dan was dit de laatste keer dat ik besteld heb bij h&m .

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht DaisySuijker

6 maanden geleden - Ondertussen heb ik gister weer gebeld. Nu vonden ze het ook wel lang duren en nu krijg ik mijn geld terug gestort. Dit kan wel weer 14 dagen duren zeiden ze. Hij zou mij ook een tegemoetkoming sturen per email. Ik heb de mail ontvangen 20% korting en gratis verzending bij de eerst volgende bestelling. Wel is jammer dat de producten die ik had besteld niet meer in de aanbieding zijn dus het totaal bedrag dan nog op het zelfde neer komen. Ik wacht eerst maar weer af tot mijn geld terug gestort is en dan beslis ik of ik weer gaat bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door DaisySuijker