Klacht: Pakket niet ontvangen wel gepland

op 27 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst bij Thomman. Deze bestelling bestaat uit twee pakketten.(drumstel en onderdelen) Uit de mail van Thomman/UPS stond de gehele week in de status van de beide pakketten dat de bezorgdatum zou zijn op vrijdag 27/05/16 (delivery end of day). Vrijdag rond 9:30 is er 1 pakket bezorgd, goed en wel. Op dat moment heeft een huisgenoot dit pakket in ontvangst genomen. Nog voordat ik thuis ben heb ik gekeken wat de status is van de bride pakketten. Ik zie dat er een pakket is bezorgd. Eenmaal thuis merk ik op dat pakket 2 er (nog) niet is. Nog steeds is de status: “onderweg” (delifery 27/05/16 end of day) dit vond ik vreemd, waarom zouden ze met twee vrachtwagens twee pakketten bezorgen op het zelfde adres. Maar goed, vol goede moet verwacht ik in een paar ogenblikken het 2e pakket. Niet veel later krijg ik ineens een mailtje waarin staat. (Delifery 30/05/16). Ongelofelijk! En dat terwij ik de hele week niets anders weet dat ik vrijdag de pakketten binnen krijg, daarop gepland deze bestelling het zelfde weekend nog te kunnen gebruiken. Nu kan ik niks meer regelen! Bedankt UPS! De chauffeur heeft het pakket dus gewoon nog in de wagen liggen, en niet zorgvuldig zijn werk uitgevoerd!

Gewenste Oplossing:

Het liefst vandaag nog mij pakket langsbrengen desnoods haal ik het zelf op!

En de chauffeur moet hier op gewezen worden, dit gun ik niemand!

UPS: de tracking informatie moet 10 keer beter! Slechte zaak...

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Timaltena93