Klacht: Pakket niet ontvangen wel gepland

op 27 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling geplaatst bij Thomman. Deze bestelling bestaat uit twee pakketten.(drumstel en onderdelen) Uit de mail van Thomman/UPS stond de gehele week in de status van de beide pakketten dat de bezorgdatum zou zijn op vrijdag 27/05/16 (delivery end of day). Vrijdag rond 9:30 is er 1 pakket bezorgd, goed en wel. Op dat moment heeft een huisgenoot dit pakket in ontvangst genomen. Nog voordat ik thuis ben heb ik gekeken wat de status is van de bride pakketten. Ik zie dat er een pakket is bezorgd. Eenmaal thuis merk ik op dat pakket 2 er (nog) niet is. Nog steeds is de status: “onderweg” (delifery 27/05/16 end of day) dit vond ik vreemd, waarom zouden ze met twee vrachtwagens twee pakketten bezorgen op het zelfde adres. Maar goed, vol goede moet verwacht ik in een paar ogenblikken het 2e pakket. Niet veel later krijg ik ineens een mailtje waarin staat. (Delifery 30/05/16). Ongelofelijk! En dat terwij ik de hele week niets anders weet dat ik vrijdag de pakketten binnen krijg, daarop gepland deze bestelling het zelfde weekend nog te kunnen gebruiken. Nu kan ik niks meer regelen! Bedankt UPS! De chauffeur heeft het pakket dus gewoon nog in de wagen liggen, en niet zorgvuldig zijn werk uitgevoerd!

Het liefst vandaag nog mij pakket langsbrengen desnoods haal ik het zelf op!

En de chauffeur moet hier op gewezen worden, dit gun ik niemand!

UPS: de tracking informatie moet 10 keer beter! Slechte zaak...

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS