Klacht: pakket niet ontvangen

op 23 juni 2017 over MS Mode in de categorie Kledingwinkels

17 juni zouden er volgens DHL een bestelling geleverd zijn om 9.20 uur van MS mode. Wij waren dat weekend niet thuis. Ik heb bij thuiskomst zondagavond gelijk een klacht ingediend bij DHL en MS mode. Beide bedrijven reageren niet.
Net DHL gebeld (1 euro) en zij doen niks omdat MS de klacht in moet dienen mij DHL. Maar MS reageert niet op mijn mail en telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Waardeloos de bestelling heb ik direct per ideal betaald en ik heb niks ontvangen.
Schandalig.

Als ik de shirts ontvangen heb of mijn geld terug krijg!

Reactie van de melder van de klacht Frensje

1 maand geleden - 10 dagen later. Nog geen enkele reactie :-( Shirts weg, geld weg.........Boos, heel erg boos.

Reactie van de melder van de klacht Frensje

1 maand geleden - MS gaf aan dat ik de klacht bij DHL neer moet leggen omdat DHL zegt wel geleverd te hebben maar heeft daar geen bewijs van. DHL stuurt me naar MS omdat zij alleen een klacht in kunnen dienen. Kastje muurtje verhaal. Na aangegeven te hebben dat ik onze rechtsbijstand ga inschakelen zegt MS de klacht af te handelen en mijn geld terug te geven. Dit nog niet ontvangen. Ben benieuwd.

Reactie van de melder van de klacht Frensje

1 maand geleden - Eindelijk na nog heel wat mailtjes, fb berichten mijn geld terug gekregen van MS Mode. En voor alle ongemak een mooie sjaal toegestuurd. Via de post.nl. Die kwam dus wel aan :-)

Alle klachten die gemeld zijn door Frensje